Alla inlägg under april 2009

Av Olivia Wemälv - 30 april 2009 22:55

Alex tyckte nog inte majbrasan i Ytterberg var särskilt stor eftersom han direkt när vi kom dit sa,

- Grillar ni korv här?

så vi åkte ner till Sveg istället och där var den större....

Jag, Tina och Alx hade en riktigt mysig kväll vid brasan tycker jag :)

Av Olivia Wemälv - 29 april 2009 22:50

Skippade simningen och krattade gården istället! skippade även äggröran och tog en pizza istället....

Men nåt jag oxå skippade var bilen och då tog jag faktiskt cykeln istället! ( Malin`s cykel inte min bockstyre ) å nu sitter jag i sängen å äter upp Malin`s pizza som hon lämnade...

Jag börjar nog mitt nya liv på Måndag istället ;) 


Av Olivia Wemälv - 28 april 2009 00:07

Såååå trött så man vaknade 10:20!!! likaså Alex...fick lite panik när man insåg att man ska vara på dagís på kl 11!

Måste vara allt pollen som gör att man både ser ut å är som en zombie...

Usch vad jag nyst å snörvlat idag, mer än vanligt!

Det är inte bara hundbajs å alkoholister som kommer fram med våren, utan allt detta jävla pollen oxå!

Hoppas det blir sommar snart!







Av Olivia Wemälv - 27 april 2009 12:28

Trodde man slapp det här när man har jordvärme...

Men ska man ha mysit hemma får man antränga sig lite xtra! tur man har en hustomte ;)

Av Olivia Wemälv - 26 april 2009 12:23

Idag jobbade jag alltså min sista dag uppe på Riket! inte förra söndan utan idag....

Så numera är man ledig både lördag söndag igen! ska bli såååå skönt..:)

Det är jag värd tycker jag!

Nån som vill leka varje helg fram till första snön kommer???

Av Olivia Wemälv - 25 april 2009 22:30

Nu har jag äntligen fått upp facket i bilen! plånboken kom visserligen ut i 2 delar men men

Mitt problem nu är att jag inte får igen facket! men det har jag löst med lite silvertejp ;)


Volvo Special Edition 94



Av Olivia Wemälv - 24 april 2009 15:14

Ville bara visa vad fin Axxo blivit!

Hoppas du Sofie är inne å ser detta nu...hoppas att vi kan träffas i Rättvik i sommar! :)

Av Olivia Wemälv - 24 april 2009 15:02

- Pappa jag har ingen cykel!

- Men det har du väl Oliva

- Vilken då???? och vart då???

- Jamen den där du hade förut!

-  ????


Senare på dagen när jag kommer hem på lunch så har han tagit fram pärlan...

Jag kommer garanterat att bli häftigast på byn i sommar!

Tack Pappa! :)


Ovido - Quiz & Flashcards