Alla inlägg under maj 2010

Av Olivia Wemälv - 3 maj 2010 20:56

Har inte bloggat på huuuuuuur länge som helst ! men jag har ju vart på semester ... där jag vart kvar lite längre än planerat ! men hem kom vi tillslut iallafall. När vi äntligen kom hem var det bara att hoppa på mitt nya jobb ! där jag kämpar varje dag med att komma ikapp och lära mig rena grekiskan.  Det är skitjobbigt att vara 1,5 vecka efter alla andra. Så det här med facebook blogg mm har man bara gluttat in en snabbis på nån gång ibland. Jag är totalt slut på kvällarna ! tidskillnaden från Sri lanka gör nog också sitt skulle jag tro. Men nu en vecka efter att vi kommit hem börjar man faktiskt att bli lite piggare ... så pigg att vi började med tapetsering i hallen  =) Åh vad jag älskar lukten av nytapetserat ! lägger ut en före och efter bild sen ....


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards