Alla inlägg under oktober 2009

Av Olivia Wemälv - 30 oktober 2009 12:17

Är det nån vänlig själ som vill ställa upp å köra några skötsamma tjejer till Vemhån imorgon? hämta oss vore oxå nice!

Vi lovar att stå utanför på rad ( allihopa) när kalaset är slut! hoppa direkt in i bilen och följa med hem ... vi ska heller inte in på Statoil när vi kommit hem till Sveg ;)

Musiken får du välja både på dit å hemresan! =)

Av Olivia Wemälv - 29 oktober 2009 23:22

Eftersom jag är en person som hatar att göra tråkiga saker tex att ringa Telia så har jag därför inte haft ngt Internet heller på vääääldigt lång tid! å heller ingen blogg! jag har alltså inte slutat att klanta mig, vara allmänt förvirrad eller göra konstiga saker, tvärtom nästan!

Jag har träffat nån som nästan är snäppet värre å tillsammans är vi oslagbara!

Btw så heter han Emil alias Cliff! många tror inte att han är som han är efts han egentligen är ganska smart. Men han mörkar gärna sina bravader. Men det ska det bli slut på! hehe

Men det är ju faktiskt tack vare han jag fått tbaka mitt Internet iaf! han tröttnade nog på att jag alltid lånade hans. Så jag fick hans Internet och han skaffade ett nytt!

Ja jag vet att jag är duktig på att få andra att göra saker för mig! ;) å han lär nog ångra att han han fixade så jag kan blogga igen Mohahahaha


Nä nu ska jag krypa ner med min lilla dräng som vart hos farmor å farfar ett par dagar.


Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards