Alla inlägg under juni 2009

Av Olivia Wemälv - 29 juni 2009 13:59

Mitt Internet har gett upp, därför bloggar jag inte! å jag som har så mycket kul att berätta ...!

Av Olivia Wemälv - 16 juni 2009 13:03

Undra om det är dax att klippa gräsmattan när den liksom "svajar" i blåsten ???

Av Olivia Wemälv - 15 juni 2009 00:27

Voila! staketet är på plats! :) till en början var jag skeptisk till Pappas idè om hur det skulle se ut, men den här gången hade han faktiskt rätt! jag är supernöjd :) Pappa har gjort ett fantastiskt jobb å vart klar tom innan beräknat ( det har aldrig hänt förr ;) ) Jag har inte hjälpt till speciellt mkt med uppresandet utav det som kanske var det knivigaste med mätning mm men jag har tillbringat ett X antal timmar i min carport med att måla alla dessa staketpinnar ... både med och utan nackspärr.

Så alla ni som brukar gena genom att gå lr cykla över min gräsmatta kan sluta upp med det nu! det är ett staket i vägen ;)


Nu blire staketfest varje helg hela sommaren ...


Av Olivia Wemälv - 14 juni 2009 19:20

14 juni 2009 !!!! ska man behöva göra upp en eld då?

Av Olivia Wemälv - 13 juni 2009 12:58

Sedan väääääldigt länge har vi planerat en vinkväll! å idag vart det alltså ...

Vädret var mindre bra men sällskapet mycket bra! :)

God mat å otroligt seriösa diskussioner all night long. Så jäkla kul att man inte alltid ska stressa vidare på nån tillställning, ikväll satt vi verkligen bara å njöt! gammelgården gills inte, inte det andra placet heller ;)

När gör vi om det här igen då ???


Av Olivia Wemälv - 12 juni 2009 12:49

Släpp fångarna lös det är Sommarfest på mitt jobb! ;) fest var det men sommar vettifan ...

Av Olivia Wemälv - 11 juni 2009 15:32

Man skulle ju kunna tro att det är jag som lyckats med detta! eftersom att min bil står väldigt nära ... ;)

Av Olivia Wemälv - 8 juni 2009 22:26

Sådärja nu har man då åkt till Schweiz typ 6 ggr på ett år! inte dåligt för att vara ensamstående mamma  och otroligt flygrädd ;)

Och eftersom man tydligen är inne i en våg numera så lyckades jag tappa telefonen IGEN ca 2 mm fr en enorm vattenpöl ...

Men Daniel monterade ihop den, IGEN! och den funkar återigen rätt normalt. Den står och söker lite då och då bara... Finns det nån som har en Nokia "hajfene" modell som jag skulle kunna få köpa ???

Nä nu ska jag ta en kopp teh med min bäste vän Cliff .... å diskutera vem som lyckats bäst idag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards